"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

برا داشتنشون باید خداروشکر کرد :)

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۱۵ ب.ظ
اینروزها زندگیامون در تعارفات مرسوم خلاصه شده، ارتباطات راحتر شده ولی دسترسی به هم سخت حتی اگر کنار هم باشیم. در این شرایط که در پشت همه اجتماعی بودن ها در نهایت خودتی و خودت وقتی دلت یکی رو پیدا کنه که تعارف در مقابل او مفهومی نداشته باشه، با بودنش، با حرفهاش، با دیدنش آرامش همراهیت کنه باید که وجودشان را قدر دونست، باید این آدمهای حال خوب کن رو از دست نداد. همان هایی که دوست داری شریک خنده ها و شادیات باشن، همون هایی که وقتی حالت خوب نیست مثل همه جواب حال پرسیدناش "مرسی خوبم" نیست، از همونایی است که دوست داری حالتو بدونه و آرومت کنه یا حداقل بشنوه ...

موافقين ۵ مخالفين ۰ ۹۵/۱۱/۱۹

نظرات  (۸)

(-: از همونا
پاسخ:
خود خودشون :)
۱۹ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۵۱ مرتضی خیری
تو وبلاگ گرگ بیابون که مدتیه فی.لتر شده، یه مطلب با همین موضوع به زیبایی هر چه تمام نوشته شده که پیشنهاد میکنم برای یک بار هم که شده کار غیرقانونی کنید :) و از فی.لتر.شکن استفاده کنید و نگاهی بهش بندازید:
http://wolfofdesert.persianblog.ir/post/371/


پاسخ:
راستش مجهز به این فیلترشکن غیرقانونی ام :))
پست "احوال پرس" ها ؟؟؟
با صراحت تمام میگم یک پست جامع و کاملیه .. در حجم و مقیاس کم یک موضوع رو کامل شرح دادن ..
ممنون ..
خدا حفظ کنه اینطور آدمای زندگیمون رو ^_^
ایشالله زیادتر تر بشن :))
پاسخ:
ایشالاااااااا ^_^
آره منم دوست دارم :))
من یاد این شعر انداخت این پست : 


ای کاش به جای همه میشد که در این شهــــر. 
این حالِ به هم ریخته ام را تو ببینـــــی ...
پاسخ:
چقد خوبه این شعر :)

+ من حافظه شعریم اصلا خوب نیست ...
به نظرم کلا خوبه آدم تو زندگیش
یکی رو داشته باشه که باهاش راحت باشه،باهاش درد و دل کنه و مهم تر از همه بتونه ازش مشورت بگیره
من که ندارم همچین آدمی رو:)
پاسخ:
آره واقعا ... من شاید مثل کسی که تو پست نوشتم داشته باشم ولی اونی که شما میگید منم ندارم :) شایدم نمیتونم راحت درددل کنم ...
ایشالا که همچین آدمی تو زندگیتون ظهور کنه :)
دامنه ی روابط زیادتر شده اما سطحی و سطحی و سطحی تر...
پاسخ:
اوهوم .. و این زیاد جالب نیست ..
۲۰ بهمن ۹۵ ، ۰۷:۲۴ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
:-)
پاسخ:
همیشه به خنده :)
خیلی کم شدن این مدل آدما... کیمیا شدن...
پاسخ:
اوهوم .. ایشالا که بتونیم داشته باشیمشون ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">