"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"سکوت من صدای تو"

هر چیزی که در ج س ت ن آنی آنی

"پری.ص"

کوچ کرده از بلاگفا :)
آغاز بیست و دومین فصل از زندگی ام :-)
الان شده بیست و سه :)
و الان شده بیست و چهار :)
الکی الکی شد بیست و پنج :)
شد بیست و شش، باورتون میشه؟! :)
99/05/05 ساعت 13:30 مهدی جان وارد زندگیم شد. (ازدواج تایم)
(در بیست و شش سال و پنج ماه و هشت روزگی)
یادم رفته بود بگم وارد بیست و هفت سالگی شدم. :)
28بهمن 1400 به جذابترین شکل ممکن 28 سالم شد.

"دل سرا پرده محبت اوست
دیده آیینه دار طلعت اوست
تو و طوبی و ما و قامت یار
فکر هرکس به قدر همت اوست"

بايگاني
نويسندگان

خیلی خوبه که اینجا رو همچنان دارم، جار زدن ته ته ته حس‌هام برمیگرده اینجا. شاید در آستانه سی سالگی بتونم به "ایده‌آل" بودن برسم، تصوری که ده سال پیش از الانم داشتم چیزی عجیب و غریب بود، بدون ذره‌ای شباهت به امروز. البته که ایده‌آل الانم هم هیچ شباهتی به تصورات گذاشته‌ام نداره. بنظرم دیگه وقت رسیدنه، وقت میوه دادن، بارها سبز شدم، شکوفه دادم ولی میوه شدن برام اونجوری که باید گوشت بشه به تنم مزه نداده. تصوری از چهل سالگی ندارم، علاقه‌ای به تصویرسازی آینده هم ندارم، بالاخره زمان با سرعت دلخواهش خواهد گذشت و ما رو به مقصد خواهد رساند، مقصدی میخواهم که آن روزها با یادآوری مسیرش سراسر لبخند شم. 

موافقين ۱۳ مخالفين ۰ ۰۲/۰۲/۱۰

نظرات  (۶)

سلام و درود پری عزیزم 🌹

 

به‌به 😍 چ عجب 😉 یاد اینجا افتادی و بعد از پنچ ماه پنجر‌ه‌ها رو باز کردی ! 

ما آدم‌ها خیلی عجیب غریبیم پری جان و بیشتر مواقع متوجه تغییراتی ک طی زمان کردیم ، نمی‌شیم ! 

روح مهدیه شاد و یادش گرامی 🙏💜 نمیدونم اگر اون اتفاق تلخ نیافتاده بود آیا من با تو ارتباط کلامی برقرار می‌کردم یا نه ! 

من ک خوشحالم از آشناییت پیشی خانوم عزیز ! 🤗💚

امیدوارم زندگی‌ات بروفق مرادت باشه و آرامش و سلامتی همراه‌تون باشه ! 

پاسخ:
سلام و درود جانان عزیز و مهربان :)

واقعا هیچ عذر و بهونه ای قابل قبول نیست میدونم.
ممنون روح مهدیه عزیزم شاد.
الهی که سالهای سال شاد و سلامت و پرانرژی کنارمون باشید و موقعیتی پیش بیاد از نزدیک ببینمتون، من بخاطر شناختن شما نه تنها خوشحالم بلکه خدا رو نیز شاکرم. 
ممنون بابت انرژی مثبت همیشگیتون، مگه میشه با شما حرف زد و خوب نشد؟!

اینجا جای خوبیه واقعا

+ در آستانه 30 سالگی خیلی زمان مهمیه

بلوغ رو در پی داره

پاسخ:
میتونست بهتر باشه. :)
۱۸ ارديبهشت ۰۲ ، ۰۰:۱۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

وبلاگ چی داره که تهش میکشونه ما رو اینجا؟

پاسخ:
خونه امنه برامون. :)

من بارها به حذف وبم فکر کردم قبلا هم وبلاگ های متعددی رو حذف کرده بودم اما اینبار گفتم نه و باید نگهش دارم الان واقعا بابت تصمیمم حس خوبی دارم و وقتی پست های قبلیم رو  می خونم میفهمم که چقدر بزرگتر و بالغ تر شدم....

امیدوارم که همیشه لبخند بزنید:)

 

 

پاسخ:
خوبه که افکار خطرناک رو از خودت دور کردی.

انشاءالله. ممنون همچنین شما. :)
۳۱ خرداد ۰۲ ، ۱۳:۱۳ آقای سه نقطه

وبلاگ همیشه برام حس دفترچه خاطرات رو داشته واسه همین نمیشه ازش دل کند

پاسخ:
عه آقای سه نقطه ^__^

خیلی هم خوب :)
۰۸ تیر ۰۲ ، ۰۰:۴۱ محسن دیناروند

زنده باشین در کنار خانوادتون. با تمام اینکه میدانم دوره عوض شده است باز هم وبلاگ برای من که سال ۸۶ وبلاگ داشتم یه چیزی دیگری است فرا تر از هر شبکه اجتماعی. 

پاسخ:
فکر کنم این حسه همیشه همراه همه امون خواهد بود. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">